"Welkom, heb je het ook zo warm? Het went wel, maar kom, doe je shirt maar uit. Je moet nu heel goed naar me luisteren, want als je dit niet doet maak je niet gelijk een goede eerste indruk. Wat? Je wilt weten waar je bent. Ach, we kennen hier genoeg namen. Vrijwel de bekendste benaming is de Hel. Waarom je hier bent? Zeg jij het maar. Ik weet het niet, vertel het me. Ben je bekend met de '7 Deadly Sins'? Kies er voor het gemak een uit. Je kan kiezen tussen Ijdelheid, Hebzucht, Lust, Jaloezie, Vraatzucht, Woede, en Luiheid. Je zal gedurende je tijd hier alles te weten komen over jouw Zonde. Je zal er over nadenken en ervoor gestraft worden. Zodra je genoeg gestraft bent kan je je hogerop werken. Je zult werken als een van mijn dienaren, demonen. Maar zover ben je nog lang niet, nee. Ik zal je rondleiden."
Jij bent een van de zondigen, een van de personen die hun leven op aarde hebben misbruikt, hem achteraf eigenlijk niet verdiend hadden en hierom gestraft worden. Hier in de hel ga je een moeilijke tijd tegemoet. Pijn, verdriet. Je gaat terugkijken op je leven, beseffen wat je fout hebt gedaan en bewijzen dat je wel degelijk een goed mens kan zijn.
Helaas is niet ieder persoon zo makkelijk, sommigen hebben simpelweg geen spijt van hun leven, zien niet in wat ze fout hebben gedaan en daarom ook niet waarom ze in de hel zitten. Ze keren zich tegen Lucifer. Ze doen niet wat hij zegt, ze beledigen hem en spreken met trots over de zonden die ze in hun leven hebben gepleegd. Dit heeft natuurlijk als gevolg dat hij ze harder aan pakt, de straffen verveelvoudigd en ervoor zorgt dat ze echt lijden.
Jij bent een van de zondigen, een van de personen die hun leven op aarde hebben misbruikt, hem achteraf eigenlijk niet verdiend hadden en hierom gestraft worden. Hier in de hel ga je een moeilijke tijd tegemoet. Pijn, verdriet. Je gaat terugkijken op je leven, beseffen wat je fout hebt gedaan en bewijzen dat je wel degelijk een goed mens kan zijn.
Helaas is niet ieder persoon zo makkelijk, sommigen hebben simpelweg geen spijt van hun leven, zien niet in wat ze fout hebben gedaan en daarom ook niet waarom ze in de hel zitten. Ze keren zich tegen Lucifer. Ze doen niet wat hij zegt, ze beledigen hem en spreken met trots over de zonden die ze in hun leven hebben gepleegd. Dit heeft natuurlijk als gevolg dat hij ze harder aan pakt, de straffen verveelvoudigd en ervoor zorgt dat ze echt lijden.