Dante's Inferno
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Dante's Inferno

We welcome you in hell


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Rowan Laurell Maple

3 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Rowan Laurell Maple Empty Rowan Laurell Maple vr jun 29, 2012 8:42 pm

Rowan

Rowan

ALGEMEEN
Volledige naam: Rowan Laurell Maple, allen zijn het plantennamen. Rowans ouders waren natuurliefhebbers.
Roepnaam: Rowan
Bijnaam: Omdat Rowan in het kleine landje waar ze woonde vocht voor rechtvaardigheid maar daarbij toch wat onschuldig man heeft gedood, heeft ze de bijnaam de Acernis, wat Latijn is voor Esdoorn, oftewel Maple.
Leeftijd: Rowan is gestorven op negentienjarige leeftijd na gevangen te zijn door de vijand.
Geslacht: Vrouwelijk
Zonde: Ira

INNERLIJK
Karakter: Rowan is erg opvliegend. Ze wordt kwaad over het minste en geringste. Al strijd ze voor rechtvaardigheid, ze is toch beter in liegen dan ze zou moeten zijn. Ook is ze geen lieverdje; Totaal niet behulpzaam of zorgzaam, soms zelfs een beetje egoïstisch. Maar ze staat wel stevig in haar schoenen en ze weet wat ze doet, en ze is erg dapper.
Sterke punten: Rowan heeft wel geleerd hoe ze moet vechten, dus een vechtpartij win je niet zo snel van haar. Ook staat ze stevig in haar schoenen.
Zwakke punten: Vooral liefhebben en dingen die heel precies moeten. Ze zal nooit goed zijn in naaien/punniken/knutselen of dingen in elkaar zetten.
Relaties: Rowan heeft geen vrienden, maar als ze een vriend nodig zou hebben zou het of iemand moeten zijn die groter is dan haar en haar tot kalmte maant als ze weer eens opvliegend is, of iemand die ze wel lief móét hebben zodat ze dat ook weer leert.
Hobby’s: Ze heeft eigenlijk niets wat ze graag doet omdat ze daar niet veel tijd voor had in haar leven.
Haat: Aan iedereen die minder slim is dan dat zij is, daar wordt ze ongeduldig van.

UITERLIJK:
Lengte/bouw: Rowan is rond de 1.80 lang, en slank en stevig gebouwd.
Huid: Blank, maar niet spierwit, ze is wel zongebruind omdat ze continu buiten was.
Haar: Donkerbruin haar.
Ogen: Ze heeft heldere ogen die alles scherp in de gaten houden. Ze staan erg kil en hebben een bruine kleur.
Kleding: Rowan draagt wat goed en comfortabel zit. Meestal is dat een los zittende broek,een strak shirt en een jas of vest er overheen.
Speciale kenmerken: Rowan heeft altijd een ketting om haar nek hangen met een zilveren esdoornblad, waar mensen haar aan herkenden toen ze nog in leven was.

EXTRA:
Familie: Rowan heeft een vader en moeder die nu nog steeds leven. Ze waren veel angstiger dan haar dochter, en daarom waren ze elke keer dat Rowan er op uit trok zo bang dat zij ook aangevallen zouden worden, dat ze het huis helemaal op slot zetten.
Verleden: Rowan is niet gelovig opgevoed, dus een gevoel van hemel en hel had ze nooit. Al rond haar twaalfde had ze het idee dat ze iets moest veranderen aan het land, en op haar veertiende ging ze actie ondernemen. Het begon heel klein, in het geheim folders verspreiden. Het werd steeds groter; Bewakers van het land aan haar kant trekken, wapens en trainingen verzorgen. Op haar vijftiende barstte de bom los; Je was gewoon niet meer veilig, waar je ook stond. Rowans naam was bij iedereen bekend, en op haar vijftiende kreeg ze ook al de bijnaam "de Acernis". Dag in, dag uit vocht Rowan voor haar leven en dat van haar land, waarbij ze veel mensen om het leven bracht die ook maar even tegen haar waren. Dat leek goed te gaan, tot haar zeventiende. De vrienden die ze had werden gegijzeld, en pas als Rowan zou stoppen zouden ze vrij komen. Maar Rowan was eigenwijs en trok zich niet terug, dus haar vrienden werden gedood, waardoor Rowan praktisch harteloos werd. Opnieuw waren er twee jaren van oorlog. Maar vlak voor haar twintigste verjaardag werd ze gepakt door de vijand. Na een lang verhoor en heel wat gemartel werd ze gedood.
Overig: -

Plaatje:

Rowan Laurell Maple 5-60



Laatst aangepast door Rowan op zo jul 01, 2012 8:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt

2Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple za jun 30, 2012 6:54 am

Dane

Dane

Let me love Rowan.

3Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple za jun 30, 2012 8:43 pm

Rowan

Rowan

Dane schreef:Let me love Rowan.

Dus ze is goedgekeurd? Very Happy

4Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple za jun 30, 2012 9:44 pm

Dane

Dane

Rowan schreef:
Dane schreef:Let me love Rowan.

Dus ze is goedgekeurd? Very Happy

Ik neem aan van wel, al weet ik niet of ik daar wel bevoegd tot ben. HAHA Ik schrijf gewoon wat informatie als ik daar zin in heb. En zeg alles twintig keer. (AA)

5Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 5:08 am

Sareth

Sareth

HAHAHHA Margaux jij hebt wel het recht om mensen te keuren. Vind ik. Dus nu moet je van mij houden omdat ik lief voor je ben. Oke?

6Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 5:09 am

Dane

Dane

Sareth schreef:HAHAHHA Margaux jij hebt wel het recht om mensen te keuren. Vind ik. Dus nu moet je van mij houden omdat ik lief voor je ben. Oke?

Let me love you, mon amour.

7Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 5:10 am

Sareth

Sareth

I will. <3

8Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 5:12 am

Dane

Dane

Mooi.

9Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 5:13 am

Sareth

Sareth

Ja. Anders was je liefde zo onbeantwoord.

10Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 5:14 am

Dane

Dane

Ah, wat ben je goedhartig.

11Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 5:14 am

Sareth

Sareth

Weet ik toch. Embarassed

12Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 5:59 am

Dane

Dane

Tja, je verbaast me elke keer weer.

13Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 6:00 am

Sareth

Sareth

Echt waar? Embarassed

14Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 6:06 am

Dane

Dane

Ik lieg toch nooit?

15Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 6:06 am

Sareth

Sareth

Dat weet ik niet. Mad

16Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 6:11 am

Dane

Dane

Oké, ik lieg wel, maar niet over belangrijke zaken zoals jouw verrassende kwaliteiten.

17Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 6:13 am

Sareth

Sareth

Dat vind ik erg fijn en rustgevend om te horen.

18Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 6:20 am

Dane

Dane

Geen zorgen.

19Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 6:21 am

Sareth

Sareth

Don't worry, be happy now.

20Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 6:23 am

Dane

Dane

Are you happy?

21Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 6:27 am

Sareth

Sareth

Most of the time.

22Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 7:40 am

Dane

Dane

Right now?

23Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 7:55 am

Sareth

Sareth

Yes.

24Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 9:39 am

Dane

Dane

Good.

25Rowan Laurell Maple Empty Re: Rowan Laurell Maple zo jul 01, 2012 8:53 pm

Rowan

Rowan

Stelletje spammerds.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum