Dante's Inferno
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Dante's Inferno

We welcome you in hell


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Max Brooklyn

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Max Brooklyn Empty Max Brooklyn di jul 03, 2012 7:10 am

Michael James

Michael James

Heb er met Rosa over gebabbelt dat er nog niet genoeg jongens waren en ik had inspiratie, ben alleen bang dat ik op vakantie ben en niet kon checken wat de zonden ook al weer waren. Daarom heeft hij dus lafheid. Ik dacht dat dat ook een hoofzonde was, pardonnez-moi


ALGEMEEN
Volledige naam: Max Brooklyn
Roepnaam: Max
Bijnaam: Tja, Max, wat kan je er nou helemaal mee, Maxie, soms spelen mensen wat met zijn achternaam omdat je met zijn voornaam nou eenmaal niet veel kan, Brookey, Brooke. Hij heeft het allemaal wel eens voorbij zien komen.
Leeftijd: 17
Geslacht: M
Zonde: Luiheid

INNERLIJK
Karakter: Max is your typical american high school boy. Het soort dat tegen kluisjes aan hangt en zijn gebronsde cheerleader vriendinnetje zoent. Het soort waar de brugklassertjes over dromen. Zoals het stereotype van alle jongens op die leeftijd is hij eigenlijk niet zoals hij zich voor doet, bij Max in extreme, hij is een intens lief jochie. Een echte knuffelbeer. In privé is hij dan ook niet alleen tegen zijn familie maar ook tegen zijn vriendinnetje van dat moment intens lief. Als hij of zij het later uitmaakt kan hij toch ontkennen dat hij ooit zo heeft gedaan. Hij is eigenlijk verder niet zo bijzonder, vrij gesloten eigenlijk, rustig, op een bepaalde manier dom maar tegelijk dapper. Het soort sukkel dat voor een keiharde bal bij trefbal springt om een meisje te beschermen terwijl ’t kind de bal ook gewoon had kunnen ontwijken. In daden kan hij dus soms een beetje als een softie beschreven worden. Soms. Als het om meisjes gaat. Hij heeft namelijk voor zo ongeveer elk van het vrouwelijk geslacht een zwak. Hij stelt zichzelf stiekem ook wel eens graag als een soort ridder voor, galant naar elk (mooi) meisje. De cheerleader klasse dus. Hij is geen individualist, hij komt niet los van de groepsdruk. Als hij volgens de groep niet met iemand om mag gaan doet hij dat ook niet. In dat punt is hij laf. Dat wil niet betekenen dat hij op zijn eigen manier toch iets voor die persoon probeert te doen, om de zoveel tijd die persoon een glimlachje toewerpen, groeten in de supermarkt, een koekje geven wat hij over had. Een rasechte goedaardige hypocriet, ja.
Sterke punten: Lief, vrolijk, caring, kan mensen goed troosten (ja het is echt een doetje)
Zwakke punten: Laf, hypocriet, afhankelijk, aanhankelijk, kan dingen soms gewoon niet goed loslaten
Relaties: Max werd vroeg genoeg geïnteresseerd in meisjes, mede doordat zijn oudere zussen hem al veel kennis gaven, hij is een lief vriendje, het soort jongen dat zich snel geeft. Bij elke liefde denkt hij de liefde van zijn leven te hebben gekregen, dat heeft hij dan ook voor een week of twee, tot de volgende liefde van zijn leven zich aandient en hij daar weer achteraan dwarrelt. Met vrienden is het anders, hij is hondstrouw aan zijn vrienden en als hij eenmaal met iemand bevriend is laat hij die persoon ook niet meer los.
Hobby’s: Zoals hiervoor vermeld, your typical high school boy, nouja, niet helemaal typical, rugby is niet helemaal zijn ding, hij is aanvoerder van het lacrosse team. Doordat het waar hij vandaan komt altijd warm was sport hij het hele jaar door buiten waardoor hij zongebruint is. Eigenlijk is dat ook de grootste besteding van zijn tijd, sport, surfen, lacrosse, baseball met zijn vrienden. Hij is verschrikkelijk met computers dus facebook en twitter zijn niet aan hem besteed, alleen facebook omdat een van zijn vriendinnetjes hem er ooit toe dwong. Ook gamen ligt hem niet echt, het idee van iemand moeten v ermoorden, fictief of niet, staat hem gewoon niet aan.
Haat: Er is niet zo heel veel waar je Max mee geïrriteerd kan krijgen, hij is een vrij onverstoorbaar persoon, hij irriteert zich aan de gebruikelijke dingen, mensen die te hard praten, meisjes gegiechel. Echt de pest heeft hij nergens aan.

UITERLIJK:
Lengte/bouw: Een echte knuffelbeer, met een ruime 1.89 steekt Max werkelijk boven iedereen uit, hij heeft het alleen een groot deel van de tijd niet door waardoor hij nog wel eens ergens tegen aan wil lopen. Hij heeft de bouw van de sporter die hij ook echt is, breed, gespierdk hij ziet er daarmee uit als een of andere agressieve vent terwijl het tegendeel waar is.
Huid: Max is gezegend met een zuivere huid, hij woont in Miami dus die huid is ook het hele jaar door prachtig gebruind door hoeveel hij buiten komt.
Haar: Ooit, rond zijn geboorte, zal zijn haar lichtbruin zijn geweest, door het zeewater waarmee hij elke dag in contact komt en de constante zon is het nu tot een blonde warboel van kleuren uitgebleekt.
Ogen: Vrolijk schitterende donkerblauwe poelen waar de pretlichtjes nooit echt uit lijken te verdwijnen.
Kleding: Het gebruikelijke sportvest, shirts, jeans, simpelweg het gebruikelijke voor een jongen van zijn leeftijd, echt een heel eigen stijltje heeft hij niet. Hij heeft geluk dat zijn zussen met hem gaan shoppen en zorgen dat hij daardoor vaak leuke shirts in precies de goede kleur blauw draagt die bij zijn huid en ogen past. Zo draagt hij ook op hun bevel broeken in bepaalde charmante zandkleuren of mosgroene shirts omdat die goed bij zijn huid passen. Zo afhankelijk is hij wel.
Speciale kenmerken: x

EXTRA:
Familie: Max heeft welgeteld 4 zussen, allemaal ouder dan hij, zijn ouders zijn beiden arts en hebben hun eigen praktijk waardoor de kinderen zijn opgevoed door nannies en elkaar. Gelukkig kon iedereen het goed met elkaar vinden en was er nooit meer dan gebruikelijk veel ruzie. Hun ouders probeerden altijd wanhopig, op lange verplichte familievakanties het contact met hun kinderen te verbeteren maar ergens leven de ouders en de kinderen een beetje langs elkaar heen. Voor Max zal bijvoorbeeld zijn oudste zus, Theresa, altijd meer een moeder voor hem zijn dan zijn moeder zelf.
Verleden: Hier komen we eindelijk op Max’ zonde, die was ik namelijk in het begin een beetje vergeten te beschrijven. Max’ zonde, lafheid. Hij is zijn hele leven al niet de dapperste geweest, stuurde liever zijn zus om te kijken naar het monster op de gang en nam een omweg naar school als de hond van de buurman in de tuin lag. Op zijn high school was dat niet anders, zijn groepje begon een meisje te pesten, Elena Jones. Elena pikte het niet en begon een heuse oorlog samen met allemaal andere ‘losers’ tegen de populaire kinders, onder wie Max. Max vond Elena eigenlijk wel wat, in zoverre dat er in het geheim een relatie tussen hen ontstond. Tot de populaire kinderen het helemaal zat werden en er een plan kwam om Elena in elkaar te slaan. Max deed alles om het te voorkomen maar de aanval kwam. Hij was erbij. Elena smeekte hem, maakte hun relatie bekent. Hij zweeg. Elena werd achter de school achter gelaten, samen met de jongens en meisjes die haar dit hadden aangedaan ging hij uit drinken. Elena sleepte zichzelf naar huis, pleegde daar zelfmoord nadat ze meer dan 20 keer Max had geprobeerd te bereiken, een woord van hem zou genoeg zijn geweest om haar te stoppen. Max was devestated toen hij er achter kwam wat er gebeurt was maar pikte zijn leven weer op, hij vertelde niemand over de relatie die hij en Elena hadden, niemand had haar gelooft en als hij het zou vertellen zou zijn leven nooit meer hetzelfde zijn. Dat was het toch al niet, het was op de een of andere manier verandert. Hij kon het nooit meer goed krijgen. Maar zeker niet door de waarheid te vertellen, dacht hij. Max is verdronken toen hij een keer met hoge golven uit surfen ging.
Overig: x

En ik had een plaatje maar ik mag de link niet posten. xDMax Brooklyn 2110288-guys

2Max Brooklyn Empty Re: Max Brooklyn di jul 03, 2012 7:11 am

Michael James

Michael James

Max Brooklyn 2110288-guys

3Max Brooklyn Empty Re: Max Brooklyn di jul 03, 2012 7:21 am

Dane

Dane

Ik mag goedkeuren YAY Voor mij part is 'ie goedgekeurd! (AA)

4Max Brooklyn Empty Re: Max Brooklyn di jul 03, 2012 7:27 am

Michael James

Michael James

HIEPHOI! als Dane Max slaat gaat Max serieus huilen volgens mij. xD

5Max Brooklyn Empty Re: Max Brooklyn di jul 03, 2012 7:29 am

Dane

Dane

Oké, Dane en Max meeten nu. We zijn toch begonnen. Waar wil je meeten?

6Max Brooklyn Empty Re: Max Brooklyn di jul 03, 2012 7:43 am

Sareth

Sareth

Ok ok roep Sareth maar als ze kusjes moet geven op auwies.

7Max Brooklyn Empty Re: Max Brooklyn di jul 03, 2012 7:59 am

Dane

Dane

Sareth is echt het welkomstcomité.

8Max Brooklyn Empty Re: Max Brooklyn di jul 03, 2012 8:04 am

Sareth

Sareth

Sareth is ons sociale wonder. De allemans-vriend.

9Max Brooklyn Empty Re: Max Brooklyn di jul 03, 2012 8:10 am

Michael James

Michael James

Ooh kut ik lees dit nu pas, sorry, ehmmmm. Ik ga denk ik over een half uurtje al weg dus misschien kunnen we beter tot morgen wachten.

10Max Brooklyn Empty Re: Max Brooklyn di jul 03, 2012 8:12 am

Dane

Dane

Oké. Like a Star @ heaven

11Max Brooklyn Empty Re: Max Brooklyn di jul 03, 2012 8:13 am

Sareth

Sareth

Bad Onna. Bad bad Onna.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum