Dante's Inferno
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Dante's Inferno

We welcome you in hell


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Virginia Celene Willowmere

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Virginia Celene Willowmere Empty Virginia Celene Willowmere zo jul 08, 2012 11:15 am

Virginia Celene



Volledige naam: Virginia, dat was de eerste naam die haar ouders haar gaven en het betekend eerbaar, maagd. De tweede naam die aan haar was geschonken was: Celene en dat betekende maan. Haar achternaam is Willowmere en die heeft niet echt een betekenis
Roepnaam: Celene
Bijnaam: Haar familie noemen haar Nina of Nia, maar dat zeiden ze alleen als ze iets van haar wouden en meestal was het geen goed nieuws en ze wou niet tegen haar ouders in gaan en daar door liet ze hen gewoon haar Nina of Nia noemen, maar voor de rest voor de wereld heet ze Celene, zelfs voor haar vrienden. Al heeft Virginia eigenlijk niet veel vrienden.
Leeftijd: 18
Geslacht: V
Zonde: Acedia, maar soms zijn er ook wel Ira trekjes bij haar.
INNERLIJK
Karakter: Virginia is een rustig meisje die niet veel zegt, ze kijkt meestal de kat uit de boom, maar als je haar kwaad maakt dan kan ze heel fel zijn en kan ze iemand een dreun gaan geven. Dus laat je ook niet verleiden door deze dame, ze ziet er onschuldig en kwetsbaar uit, maar dat is ze niet. Voor haar vrienden komt ze op en die laat ze niet stikken, ze gaat letterlijk voor hun door het vuur ook al zou het haar eigen leven misschien gaan kosten, ze is ook een vreemd, tikkeltje mysterieus en dat komt omdat ze vaak dromerig een beetje voor zich uit staart soms. Virginia is best slim en denkt dan ook eerst altijd goed na voordat ze iets gaat doen, ze zegt ook bijna altijd haar mening op iets. Maar dat doet ze alleen als het erg belangrijk is, anders doet ze het niet. Het liefst wil ze Celene genoemd worden, want ze haat het als je haar Virginia noemt, of afkortingen maakt met die naam.
Sterke punten: De sterke punten van Virginia zijn haar hersenen omdat ze vaak veel nadenkt en heeft bijna altijd een oplossing voor alles als er problemen zijn. Fysiek is ze heel behendig en soepel
Zwakke punten: Virginia is fysiek niet snel, ze kan niet snel rennen en raakt snel uitgeput. Qua mentaal heeft ze alleen een zwakte als het op jongens aankomt, ze kan nooit echt goed achterhalen wat de jongens nou echt van haar willen.
Relaties: Nou heel sociaal is Virginia niet, ze wacht altijd af. Ze wacht meestal als mensen naar haar toegaan in plaats van zelf initiatief te nemen. En omdat ze heel dromerig is willen de meeste niet met haar omgaan, omdat ze dan vast gaan denken dat ze niet luistert en meestal is het geval ook zo. Als je echt aandacht van haar wil en vrienden met haar wil gaan worden moet je interesse tonen in boeken.
Hobby’s: Ze leest graag heel veel boeken, schrijft graag verhalen/gedichten.
Haat: Virginia heeft een hele erge hekel aan die een eigendunk voor zich zelf hebben en denken dat ze beter zijn dan wie dan ook. Ook kan Virginia niet tegen players of fliterige types, ze blijft het liefst zo ver mogelijk uit de buurt bij zulk soort mensen.

UITERLIJK:
Lengte/bouw: Virginia is 1.70 lang en heeft een heel slank postuur, je zou haast denken dat ze aan anorexia lijd. Alleen is dat niet zo, ze kan eten wat ze wilt en ze blijft altijd dun.
Huid: Ze is gewoon blank en soms kan het wel zijn alsof ze als een lijk eruit ziet
Haar: Virginia heeft altijd lang witblond haar, maar soms kan dat wel eens veranderen naar bruin of gewoon blond. Tuurlijk is het dan geverfd, haar normale haarkleur is witblond en die behoud ze ook meestal.
Ogen: Virginia heeft echt van die dromerige hemelse blauwe ogen, maar soms kan dar veranderd worden naar een felle, kille of zelfs koele blik. Hangt net vanaf haar mood en wat ze van je vind.
Kleding: De kleding die Virginia meestal draagt zijn rustige, kalme, dromerige kleding. Meestal jurkjes die een zacht tintje hebben, maar die jurkjes maken ook wel soms plaats voor lange spijkerbroeken met een printshirtje, het printshirtje kan van alles zijn van dieren naar verschillende felle kleuren. Het hangt gewoon net van af hoe haar mood is.
Speciale kenmerken: Virginia heeft altijd een kleine ketting om haar hals hangen. Tis een hartje die voor de helft wit is en de andere helft is zwart, ze doet die nooit af. Ook niet als ze gaat slapen.
EXTRA:
Familie: Virginia heeft een hele rijke familie, haar vader is hoofd van een mega groot hotel en haar moeder is een beroemde ontwerpster. Verder heeft Virginia ook een zusje en haar zusje Chantal is mega populaire eigenlijk in tegenstelling tot haar, ze is een soort van muisje in de familie en gedraagt zich ook heel anders. Ook al kan ze een trendsetter worden, ze doet het niet.
Verleden: Altijd treed Virginia in de schaduwen van haar zusje Chantal, altijd kreeg haar zusje Chantal meer dan zij. Ze moest toezien hoe haar ouders haar zusje altijd vertroetelen alleen omdat zij altijd de populairste was, maar zij. Zij kreeg nooit de aandacht die ze eigenlijk verdiende en daardoor ging ze steeds dieper en dieper tot zich zelf keren totdat er een punt kwam dat ze niet meer verder kwam en alles liet begaan. Haar hele leven zag ze niet meer de zin in om te leven. Haar ouders gaven meer om haar zusje dacht ze steeds maar weer en daarom is ze zo geworden hoe ze nu is.
Overig: Ze heeft altijd haar neus in de boeken, ze is echt een boekenwurm. Elke dag leest ze wel een boek en als ze een boek uit heeft begint ze aan de volgende, ze kan nooit stoppen met lezen. Soms moet ze zich dwingen om te stoppen en dat is voor haar best moeilijk. Dit geld ook voor het schrijven van verhalen/gedichten

Plaatje: Die komen maandagavond

2Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 12:55 am

Dane

Dane

Oké, als hier geen aanpassingen aan komen, ben je echt afgekeurd. Ik snap het best als je af en toe een DT-fout maakt, maar zo moeilijk is die regel nu ook weer niet dat je in elke regel een fout maakt. Moet ik een samenvatting maken? De eerste persoon enkelvoud zonder -t, tweede en derde enkelvoud met -t. Als je de jij-inversie hebt geen -t. In het meervoud -en. Niet zo moeilijk, lijkt me. In de derde persoon, zelfs mét inversie, heb je altijd een -t. Deze persoon is niet zo goed uitgewerkt, lijkt me. Een zwakte op jongens? Kom op, zeg, noem het dan nog een gebrek aan empathie. Daar kan ik inkomen. Ik zou je niet kunnen zeggen hoe een persoon zich voelt als diegene een vreemde woordkeuze gebruikt. Daar moet ik lang over nadenken en meestal voel ik dingen niet goed aan. Volgens mij bedoel je dat, maar meisjes en jongens zijn niet ongelooflijk verschillend, hoor. Dat is gewoon onzin. Bovendien - ken je de definitie van "behendig"? Daar hoort "snel" zeker bij. Bovendien, op je schrijfstijl even, als je zulke lange zinnen wil gebruiken - komma's, gedachtestreepjes, desnoods haakjes. Niet zo, lieverd, niet zo. Bij je sterke punten - natùùrlijk zijn de hersenen een sterk punt. Die heeft iedereen en bepaalde mensen gebruiken bepaalde vlakken van de hersenen meer dan anderen. Dat is voor iedereen anders - onze talenten, passies en ook wat we juist helemaal niet graag doen. Ik neem aan dat je bedoelt dat Virginia snel met alternatieve oplossingen komt, dat ze zichzelf vaak uitvindt en dat ze erg intelligent is. Bedoel je dat? Nu ja, dat is wat ik ervan maak. Persoonlijk zou ik je niet kunnen zeggen wat de tweede naam van mijn vrienden is, laat staan dat ik ze zo noem. Oké, laat ik mijn kop maar houden vooraleer ik mijn reputatie definitief heb verpest en laat ik maar kort zeggen dat je dit personage nog eens onder de loep moet houden en haar fatsoenlijk moet uitschrijven. Eerlijk gezegd zou ik je niet kunnen zeggen wat voor persoonlijkheid Virginia Celene Willowmere tot in het detail ken. En dat, lieverd, is wat ik van je vraag.

3Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 4:07 am

Virginia Celene



Oke ik begrijp het en zal mijn best doe het veranderen, maar ik moet echt zeggen en ik kan daar zelf echt niks aan doen. Ik heb echt moeite met D en de T, ik weet soms echt niet wanneer ze geplaatst moet worden en dat heb ik ook met punten, komma's enz. Ik met niet zo goed met grammaticaal en leestekens. Ik probeer me steeds zelf te verbeteren, maar toch en nu zie ik het ook dat ik erge fouten maak. Ik ben dus nu erg bang dat als ik het opnieuw ga maken de rol dat het toch niet goedgekeurd wordt vanwege mijn leestekens enz. Sad

4Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 5:08 am

Sareth

Sareth

Het is wel de bedoeling dat we hier goed grammaticaal kunnen schrijven. (Oh wauw, deze zin is vast niet juist en dan zet ik mijzelf nu enorm voor schut.) Maar het is wel aardig belangrijk dat we de leestekens op de juiste plaats weten te zetten.

5Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 5:39 am

Dane

Dane

Misschien kun je de regels op internet opzoeken en daarmee werken, want op grammaticaal vlak heb ik echt zin om je van de site te donderen, maar dat is niet mijn job. HAHA Anyway, ik zou ook je personage nog eens herbekijken, want realistisch is ze niet.

6Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 5:47 am

Sareth

Sareth

Die goede oude Margaux-gastvrijheid. <3

7Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 5:50 am

Dane

Dane

Als ik mag goedkeuren, keur ik ook af, mon amour. C'est la vie. Je ne l'adore pas.

8Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 5:53 am

Sareth

Sareth

Je hebt het recht op beiden. [:

9Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 6:01 am

Dane

Dane

Dat vind ik dus ook, als degene die de regels uitschreef.

10Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 6:01 am

Sareth

Sareth

Je bent een held, Margaux.

11Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 6:02 am

Dane

Dane

Natuurlijk. Misschien geen aardige, maar toch een held.

12Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 7:58 am

Virginia Celene



Dan is het beste gewoon dat ik me hierbij geheel afmeld. Ik wil niet degene zijn die jullie hele rpgsite door de war stuurt.. Byee en veel plezier!!!

13Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 8:03 am

Dane

Dane

Plezier hebben we al.

14Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 8:52 am

Rue

Rue

Moet ik dan ook maar gaan? Ik ben ook niet goed in grammatica en al helemaal niet in leestekens... Il ben half dyslectisch: (

15Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 9:25 am

Dane

Dane

Maar in tegenstelling tot onze Virginia hier heb jij een goed uitgewerkt personage, wat ik zelfs nog belangrijker vindt. Jouw personages zijn ongelooflijk surrealistisch, maar op een bepaalde manier realistisch dat je denkt dat je ze nog wel eens écht kunt tegenkomen omdat ze haast gewone mensen lijken. Afgezien van hun psychokantje. Onze Virginia is een verschrikkelijke Mary Sue. Een groot verschil, Emma, is dat jij veel minder fouten maakt.

16Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 10:30 am

Alois

Alois

Dane schreef:Maar in tegenstelling tot onze Virginia hier heb jij een goed uitgewerkt personage, wat ik zelfs nog belangrijker vindt. Jouw personages zijn ongelooflijk surrealistisch, maar op een bepaalde manier realistisch dat je denkt dat je ze nog wel eens écht kunt tegenkomen omdat ze haast gewone mensen lijken. Afgezien van hun psychokantje. Onze Virginia is een verschrikkelijke Mary Sue. Een groot verschil, Emma, is dat jij veel minder fouten maakt.


Hmm, kwa fouten I dunno. Voor mij zijn mijn personages ook haast echt. Sommige van mijn personages zijn gebasseerd op mensen die ik ken, of die ik heb gekend. Waar ik verhalen over heb gehoord enz. Ik ben nu met eentje bezig waar ik inspiratie voor heb gekregen door Mirai Nikki. Dat is een anime. Daar zitten zulke fantastische intrigeerende personages in.

17Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 10:44 am

Dane

Dane

Alois schreef:
Dane schreef:Maar in tegenstelling tot onze Virginia hier heb jij een goed uitgewerkt personage, wat ik zelfs nog belangrijker vindt. Jouw personages zijn ongelooflijk surrealistisch, maar op een bepaalde manier realistisch dat je denkt dat je ze nog wel eens écht kunt tegenkomen omdat ze haast gewone mensen lijken. Afgezien van hun psychokantje. Onze Virginia is een verschrikkelijke Mary Sue. Een groot verschil, Emma, is dat jij veel minder fouten maakt.


Hmm, kwa fouten I dunno. Voor mij zijn mijn personages ook haast echt. Sommige van mijn personages zijn gebasseerd op mensen die ik ken, of die ik heb gekend. Waar ik verhalen over heb gehoord enz. Ik ben nu met eentje bezig waar ik inspiratie voor heb gekregen door Mirai Nikki. Dat is een anime. Daar zitten zulke fantastische intrigeerende personages in.

Jij gelooft in je personages en maakt ze levendig - iets wat ik nooit in Virginia Celene zou zien. Ik ken haar en haar schrijfstijl en ze heeft me nooit daadwerkelijk overtuigd van haar kunnen. Ik heb nooit na een stukje gedacht "Oh man, ik wil meer". Ik was blij dat het gedaan was. HAHA Oké, ik las ze nooit uit. Boeie. Bij jou heb ik dat wel en dat komt voor een groot deel ook voor het realisme waarmee je surrealistische personages neerzet. Als je dat kan, ben ik best bereid om naast fouten te kijken. YAY

18Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 10:12 pm

Sareth

Sareth

Ik voel me nu een beetje dom omdat er waarschijnlijk nooit zo iemand als Sareth gaat bestaan.. Vince nog wel maar Sareth..

19Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 10:34 pm

Alois

Alois

Sareth schreef:Ik voel me nu een beetje dom omdat er waarschijnlijk nooit zo iemand als Sareth gaat bestaan.. Vince nog wel maar Sareth..


Die van mij allemaal niet xD

20Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere ma jul 09, 2012 11:41 pm

Dane

Dane

Sareth schreef:Ik voel me nu een beetje dom omdat er waarschijnlijk nooit zo iemand als Sareth gaat bestaan.. Vince nog wel maar Sareth..

Zal ik eens een Sareth voor je opzoeken? Like a Star @ heaven

21Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere di jul 10, 2012 5:36 am

Sareth

Sareth

Dane schreef:
Sareth schreef:Ik voel me nu een beetje dom omdat er waarschijnlijk nooit zo iemand als Sareth gaat bestaan.. Vince nog wel maar Sareth..

Zal ik eens een Sareth voor je opzoeken? Like a Star @ heaven


HAHAHAHA Nee, dat gaat te ver.

22Virginia Celene Willowmere Empty Re: Virginia Celene Willowmere di jul 10, 2012 6:38 am

Dane

Dane

Oké. HAHA

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum