Dante's Inferno
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Dante's Inferno

We welcome you in hell


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ja hoi, Rubi meets?

3 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Ja hoi, Rubi meets? - Pagina 2 Empty Re: Ja hoi, Rubi meets? wo aug 01, 2012 11:22 pm

Dane

Dane

Ik kan er ook niet veel mee dat hij tegen een muur wordt geduwd. Sareth is degene die dat woest aantrekkelijk vindt, ja.

27Ja hoi, Rubi meets? - Pagina 2 Empty Re: Ja hoi, Rubi meets? do aug 02, 2012 12:36 am

Sareth

Sareth

Ja omg ik heb het even duidelijk gemaakt HAHAHAHA

28Ja hoi, Rubi meets? - Pagina 2 Empty Re: Ja hoi, Rubi meets? vr aug 03, 2012 10:39 pm

Dane

Dane

YAY TOCH?! En ik vind dat na deze meet de fucked up Sareth/Dane-relatie mag beginnen.

29Ja hoi, Rubi meets? - Pagina 2 Empty Re: Ja hoi, Rubi meets? za aug 04, 2012 12:16 am

Sareth

Sareth

Ik ook. Ze zijn wel leuk samen. =D We moeten nu trouwens even overstappen op een kamer denk ik, anders is het heel onduidelijk HAHAHA.

30Ja hoi, Rubi meets? - Pagina 2 Empty Re: Ja hoi, Rubi meets? za aug 04, 2012 10:07 pm

Dane

Dane

Zeker. Zal ik, speciaal voor jou, Danes kamer aanmaken? "Hier brengt Dane z'n nachten door, al dan niet in het gezelschap van Sareth. Heeft niemand last van, toch?! Nu ja, een kamergenoot heeft 'ie niet, gezien die kamergenoot zo verdomd laat is. Dane heeft een hekel aan late kamergenoten. Maar goed. Dit is de hel - wat had hij verwacht?"

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-

» Rubi Malone
» Oke de meets...

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum