Dante's Inferno
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Dante's Inferno

We welcome you in hell


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Onduidelijke dingen

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Onduidelijke dingen Empty Onduidelijke dingen di jun 26, 2012 7:20 am

Dane

Dane

Bepaalde dingen zijn misschien onduidelijk. Als je dit opmerkt en dit ook vertelt, zal ik het hierbij zetten. Mochten wij zelf nog iets opmerken, wordt dit er natuurlijk ook bijgezet!



  • Een avatar mag zowel een echte foto zijn als een getekende afbeelding. Enige eis is dat de persoon duidelijk te zien is, alvast zijn of haar gezicht! Het kan best interessant zijn om iemands borst te zien, maar dat helpt nu niet bepaald. In RPG-posts wordt voornamelijk verder gebouwd op het gezicht. "Hij keek naar het meisje dat voor hem stond. Haar gezicht was hoekig en haar hoge jukbeenderen vielen meteen op. Desondanks waren voornamelijk haar felgroene ogen de blikvanger." En zo ga je eindeloos verder. Nu ja, niet eindeloos, naar ik hoop.
  • Minimum drie regels per RPG-post vind ik zelf best redelijk. Als je echt een dode meet hebt, mogen dat er twee zijn, maar dat moet niet al te vaak voorvallen! Want dan schort er serieus iets met je verbeelding. Niets mis met zaniken over hoe irritant die moedervlek van je tegenspeler wel niet is en je als vroegere modelscout vindt dat die het gezicht toch helemaal verpest!

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum