Dante's Inferno
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Dante's Inferno

We welcome you in hell


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Michael James

3 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1Michael James Empty Michael James wo jun 27, 2012 9:10 am

Michael James

Michael James

ALGEMEEN
Volledige naam: Michael James
Roepnaam: Michael
Bijnaam: Oorspronkelijk heette Michael Mike. Mike John Withers, om redenen die later genoemd zullen worden heeft hij dat verandert in Michael James
Leeftijd: 23
Geslacht: M
Zonde: [Kies uit : Superbia (ijdelheid), Avaritia (hebzucht), Luxuria ( lust). Zijn allemaal op Michael toepasbaar, uiteindelijk zal een combinatie van hebzucht en ijdelheid wel het meest kloppen. Subavaritia.

INNERLIJK
Karakter: Michael is een heel specifiek persoon, een persoon met een focus, een drive, zijn enige drive is roem, hij moet en zal het krijgen, war hij er ook voor moet doen. In zijn leven heeft hij er dan ook van alles en nog wat aangedaan. Deze drive bepaalt zijn hele wezen, hij ís de drive. Alles wat hij doet heeft die reden. Volgens de oude grieken had je niet geleefd als je niet herinnert werden. Vroeger waren er veldheren, nu zijn er schrijvers en schilders. Michael moet herinnert worden. Respect is dan ook een van de dingen die hij waardeert en ook immens heeft voor bepaalde mensen, mensen die het in zijn ogen hebben gemaakt, een legende zijn. Zijn smaak in legendes varieert van Julius Cesar tot Kurt Cobain. Zo lang het duidelijk is dat die persoon voor eeuwen herinnert zal worden. Hij is niet aardig of onaardig te noemen doordat alles draait om beroemd worden, hij is een individualist, gaat geen banden met wie dan ook aan tenzij dat nodig is om zijn doel te bereiken. Het soort roem is trouwens ook belangrijk, niet het soort Paris Hilton roem, Michael moet en zal een legende worden. Hij heeft geen respect voor de gebruikelijke celebrities. Hij is slim, hij is ongetwijfelt slim maar tegelijk ook gestoord en zo verknipt als het kan doordat hij geen enkele band heeft met wie dan ook. Hij is een charmeur, doordat hij zelf geen banden heeft en dus zo ongeveer compleet onafhankelijk is kan hij juist alle anderen om hem heen goed beoordelen. Hij ziet dingen die andere mensen niet zo snel zien, verbanden, wie gaat er vreemd met wie, wie voelt zich aangetrokken tot wie. Hij kan het allemaal zonder emoties bekijken, beoordelen en berekenen.
Sterke punten: Ik denk dat je zou kunnen zeggen dat zijn drive, het feit dat hij voor een ding gaat en blijft gaan een sterk punt is, al is hij nog nooit voor een ander doel gegaan dan roem. Nooit. Altijd de beste zijn. Herinnert worden. Fysiek, fysiek heeft hij zich in veel dingen geperfectioneert om op te vallen, zijn lijf bijvoorbeeld is afgetraint omdat hij dondersgoed weet dat je het als je ‘lelijk’ bent in deze wereld het niet haalt
Zwakke punten: Hij is zo ongeveer sociaal gestoord, hij is niet goed in de waarheid vertellen, de waarheid as in, waarom hij dingen doet, wat zijn doel is in het leven. Hij heeft nog nooit een echte vriend of een echte geliefde gehad. Verlangt er ook niet naar. Je moet goed onthouden dat dat zijn doel niet is en daarom niet belangrijk.
Relaties: Een relatie is voor Michael puur functioneel, hij gelooft er niet in om zijn weg naar de top te hoeren, dat bedoel ik niet, het is ook niet dat hij nooit met een geweldige uitgever zou slapen om zijn boek goed gepromote te krijgen. In principe doet hij alles voor fame maar hij doet het wel op een classy manier, hij zorgt dat het nooit naar buiten komt en dat er een soort van interessant aura om hem heen hangt. Niemand weet zeker wat hij nou uitspookt. Ik dwaal af. Eigenlijk doet Michael niet aan relaties, niet aan vrienden, familie of vertrouwelingen. Ook niet aan seks voor de lol, bij hem is alles functioneel.
Hobby’s: Ik ben bang dat ik hier for obvious reasons, nvt moet neerzetten. Michael sport veel om zijn lijf goed te houden maar het maakt hem niet veel uit of hij jogt of een spel doet. Bij beiden is hij fanatiek maar enkel om zijn eigen grenzen te verleggen, teamsport is voor hem als individualist helemaal niks.
Haat: Paris Hilton achtige types, mensen die respect krijgen dat ze niet verdienen. Respect is een van de belangrijkste dingen in zijn hele leven.


UITERLIJK:
Lengte/bouw: Zoals voorgenoemd zorgt Michael voor een goed verzorgd lijf, hij is geen abercrombrie model maar hij komt er wel in de buurt, hij is slank van bouw maar met armen en een buik die door de sportschool goed gemodelleerd zijn. Hij heeft vooral geluk met zijn gezicht, dat is namelijk het soort modellengezicht dat je hele carrière meewerkt. Scherpe kaaklijn, redelijk volle lippen maar niet te, rechte witte tanden. Hij is ongeveer 1.82 lang al zou hij er graag nog een paar centimeter aangeplakt hebben als het kon.
Huid: Zongebruind alsof hij elk weekend uit zeilen gaat, hij zorgt hiervoor door regelmatig op ‘vakantie’ te gaan. Dat is dus, zaken doen in warmere gebieden en eventueel op een boot. Zijn boot natuurlijk.
Haar: Donkerbruin vol haar dat licht golft, gelukkig niet met hulp van de kapper ofzo, zoals van te voren al gezegd, Michael heeft bestwel geluk met zijn genen. Het enige wat de kapper moet doen is het zo ongeveer een keer per week knippen zodat het áltijd hetzelfde zit. Altijd perfect.
Ogen: Michael’s ogen zijn quite a piece of work, ze kloppen totaal niet bij zijn donkere haar want ze zijn ivoorgroen. Dat groen wat zo licht is dat je het bij geen enkele plant gaat vinden. Het is een soort grijsblauw gemengd met groen. Maar van het grijsblauw is er maar een heel klein beetje. Het is gewoon heel, heeeeel licht groen.
Kleding: Michael draagt kleding die respect afdwingt, maatpakken, giletjes, overhemden, dat soort dingen, hij weet precies wat hem staat en wat hem niet staat. Op een boot of in de natuur zul je hem ook zien in khaki broeken met overhemden, misschien iets meer casual maar altijd van een merk en zo stijlvol en smaakvol dat je duidelijk ziet dat hij geld heeft.
Speciale kenmerken: Uit de zak van zijn jas, overhemd of giletje zal je altijd een gouden draadje zien, dat gouden draadje zit vast aan een soort horloge, een zakhorloge om het maar zo te zeggen.

EXTRA:
Familie: Michael was een vondeling in een New York’s weeshuis, familie is er dus nooit in zijn leven geweest en heeft hij ook nooit gezocht. Hij is opgegroeit in een huis waar het het belangrijkste was dat de andere kinderen van je spullen afbleven en de enige manier om dat voor elkaar te krijgen was door te zorgen dat ze bang voor je waren en respect voor je hadden, de eerste roots voor zijn levensbestemming waren gelegd.
Verleden: Zijn jeugd in het kindertehuis is niet heel interessant, die is vrij beknopt en zoals hiervoor beschreven, hij is daar geschoold tot de middelbare school. Hij was een intelligente leerling dus was hij er toen wel achter dat het onderwijs in het weeshuis niet goed genoeg voor hem was, hij is naar de beste public school gegaan die hij kon vinden en is daar langzaam inj zijn levensbestemming gegroeid, beroemd worden. Hij begon met schrijven toen hij in de eerste klas was, een essay over wat hij wou worden. Dat was zo goed dat zijn lerares hem inprentte dat dit was waar hij mee door moest gaan. Hij had dus een missie en een manier om die te bereiken. Hij zou een beroemd schrijver worden, de volgende shakespear, hij schreef van alles, probeerde alles uit, al zijn tijd werd er door opgeslokt. Hij is afgestudeert aan Harvard voor hij zich realiseerde dat hij het alleen met fantastisch schrift niet zou gaan redden. Om beroemd te worden moest hij iets hebben wat niemand anders had, niet alleen een onderwerp voor zijn boek maar hij zou ook de juiste mensen moeten ontmoeten, hij zou onfeilbare intuïtie moeten hebben over wie hij moest vertrouwen en wie niet. Fouten maken kon niet. Dat is de reden dat hij een pact met de duivel heeft gesloten, zijn ziel was hij toch al kwijt aan alle zonden die hij voor zijn beroemdheid moest begaan, redeneerde hij. In het pact kreeg hij een instrument waarmee hij kon bereiken wat hij wou. Dat instrument was een kompas, een kompas in de vorm van een gouden gebutst zakhorloge, het zou hem wijzen naar wat hij nodig had, wie hij nodig had. Hoe het precies werkt is zelfs hemzelf niet duidelijk, door naar het horloge te kijken wéét hij gewoon dingen.
Overig: Zijn naam heeft hij verandert omdat Michael James makkelijker te onthouden is dan Mike John Withers en omdat het veel beter klinkt, hij wist dat hij zich moest aanpassen om onthouden te worden.

2Michael James Empty Re: Michael James wo jun 27, 2012 10:21 pm

Sareth

Sareth

I really like Michaël :3

3Michael James Empty Re: Michael James wo jun 27, 2012 10:50 pm

Michael James

Michael James

Thank you very much, madame

4Michael James Empty Re: Michael James wo jun 27, 2012 11:49 pm

Sareth

Sareth

You're more than welcome, sir.

5Michael James Empty Re: Michael James do jun 28, 2012 3:48 am

Dane

Dane

Ik heb zin om heel eigenwijs te doen en te zeggen dat subavaratia ook kan wijzen op het voorzetsel sub en het substantief avaratia in de ablatief waardoor het "door hebzucht" wordt, maar ik moet dringend minder eigenzinnig doen. Maak je geen vrienden mee. (AA)

6Michael James Empty Re: Michael James vr jun 29, 2012 1:59 am

Sareth

Sareth

Ik begrijp echt níks van wat je zegt, maar dat maakt niet uit xD

7Michael James Empty Re: Michael James vr jun 29, 2012 2:46 am

Dane

Dane

Het komt erop neer dat ik nog teveel van mijn examen Latijn ken.

8Michael James Empty Re: Michael James vr jun 29, 2012 2:55 am

Sareth

Sareth

Aha, dan is het goed. Vergeet dat maar gauw, het is vakantie.

9Michael James Empty Re: Michael James vr jun 29, 2012 5:04 am

Dane

Dane

...Margauxs kennis van klassieke talen is niet zo gegeerd hier...

10Michael James Empty Re: Michael James vr jun 29, 2012 5:07 am

Sareth

Sareth

Ik vind klassieke talen onzin. Aad moet er ook te veel tijd in stoppen en vervolgens heeft hij er geen pieliewielie aan. Grieks en Latijn zijn ook de redenen dat ik niet naar het gymnasium ben gegaan.

11Michael James Empty Re: Michael James vr jun 29, 2012 5:16 am

Dane

Dane

Ik doe Grieks-Latijn. (AA) Vooral omdat er dan niet naar wiskundige en wetenschappelijke vakken wordt gekeken. FUCK YEAH

12Michael James Empty Re: Michael James vr jun 29, 2012 6:03 am

Sareth

Sareth

Wiskunde enzo ligt me zó veel beter dan talen. xD

13Michael James Empty Re: Michael James vr jun 29, 2012 6:17 am

Dane

Dane

Mij dus niet. HAHA

14Michael James Empty Re: Michael James vr jun 29, 2012 6:21 am

Sareth

Sareth

Dan heb jij echt enorm veel geluk.

15Michael James Empty Re: Michael James vr jun 29, 2012 6:46 am

Dane

Dane

Hoezo?

16Michael James Empty Re: Michael James vr jun 29, 2012 7:15 am

Sareth

Sareth

Dat je talen goed kan xD

17Michael James Empty Re: Michael James vr jun 29, 2012 7:28 am

Dane

Dane

HAHA Jippie.

18Michael James Empty Re: Michael James vr jun 29, 2012 8:01 am

Sareth

Sareth

=D

19Michael James Empty Re: Michael James vr jun 29, 2012 9:15 am

Dane

Dane

Oké, dit is echt zo niet meer over Michael.

20Michael James Empty Re: Michael James za jun 30, 2012 12:21 am

Sareth

Sareth

Nee, terug naar Michael. Hij is wel sexy, ja.

21Michael James Empty Re: Michael James za jun 30, 2012 6:55 am

Dane

Dane

Dat wel. Al weet ik haast zeker dat Dane en Michael geen dikke vriendjes worden. Met een technicus als vriend behaal je geen sterrenstatus.

22Michael James Empty Re: Michael James zo jul 01, 2012 5:08 am

Sareth

Sareth

So true. Maar misschien heeft Dane nog speciale eigenschappen die Michael naar de top gaan werken? Surprised

23Michael James Empty Re: Michael James zo jul 01, 2012 5:11 am

Dane

Dane

HAHAHAHA Als Michaels technische sterrensnufjes kapot zijn, dan misschien wel ja. Dane is absoluut niet geïnteresseerd in de top.

24Michael James Empty Re: Michael James zo jul 01, 2012 5:14 am

Sareth

Sareth

Hmm.. Word nog spannend. *I*

25Michael James Empty Re: Michael James zo jul 01, 2012 5:56 am

Dane

Dane

Blijf hopen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum